Bara för att jag har tråkigt..

BILDDAGBOKENS STÖRSTA TJEJLISTA 2009

Har du ett par blåa string? - ja, tror så
Vem var den senaste du pussade? - Sebastian
Trivs du med det ? - verkligen
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - bara för att jag har tråkigt så räknade jag, 69 st,
Gillar du nån nu ? - absolut att jag gör!
Vad gjorde du inatt ? -  sov.
Och i förrgår natt ? -  sebastian ;)
Vad gör du innan du ska sova ? - kollar tv för det mesta.
Kan du prata med din mamma om allt ? - kan kan jag väl, men vill vill jag inte.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - ja, det tror jag väl!
Har du varit gravid ? - ja, en gång..
(haha nej, aldrig har jag det ;)
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - ja, men kanske inte i min ålder!
Choklad eller glass ? - choklad men ändå glass ;S
Push-up eller T-shirtbh ? - push-up ;)
Stövlar eller gymnastikskor ? - gymnastikskor om de är till vardags.
Kjol/klänning eller jeans ? - jeans.

Hemstad/ort : Uddeholm / Geijersholm
hårfärg -blond med utväxt
längd - runt 161 cm
Frisyr - risigt, ganksa platt, slitet (y)
ögonfärg - blååå
Skostorlek - 37 - 38
Humör - mittemellan glad och sur.
Orientering - är kul, och jag är grym ;)
Vänster eller högerhänt - hööger

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Ja, jag är!
2. Tror du på kärlek? - Absolut!
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - det har inte tagit slut än.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?- japp.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - vet jag inte, inte så hårt isf tror jag väl.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - kan nog ha hänt.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - tror så.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - tss, kan jag aldrig tro.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja, faktiskt!

Tio saker: This or That

1. Kärlek eller pengar ? - kärleek!
2. Vin eller öl ? - vin tror jag.
3. Dag eller natt ? - dag!
4. One night stand eller förhållande ? - förhållande, självklart!
5. Tv eller internet ? tror nästan tv.
6. Pepsi eller cola ? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror på sällskapet och humör! gillar båda!
8. Färgfoto eller svartvita ? - svartvit.
9. Telefonkontakt eller face to face ? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? - bilddagboken

9 "Har du nånsin"

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - tror jag inte.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - nepp
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - oja!
4. Har du hoppat bungy jump ? -neje
5. Har du nånsin gjort slut ? - isf på lågstadiet kasnske ;)
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - ne, faktiskr inte..
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? haha, ja, faktiskt..
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - nej nej,
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - japp, för många gånger

10 snabba

1. Saknar du någon just nu ? - det gör jag att det!
2. Är du glad ? - njaa, kan bli gladare!
3. Är du fundersam ? - nja, lite .
4. Är du uttråkad ? - jora
5. Är du tysk ? nee
7. Är du italienare ? - nee
8. Är du fransk ? - ja ? nee itne det heller
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? nej, skilda
10. Gillar du någon just nu ? - JA det gör jag!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0