You don't know.

Igår var Kristian snäll och skjutsade mig till sebastian, tack för de :) kvällen blev ganska lång och trevlig, imorse var de mindre trevligt när jag var tvungen att lämna den varma sängen med sebastian i, för en skoldag vi inte gjort ett piss på så jag lika gärna kunde vart kvar hos honom.. fysiken var inställd, matten fick vi reda på provet sen sluta, så ingen mer matte iår! WIIIHOOO! sen franska där Carin hade prov med några och vi gjorde inget typ. mykk kul! de känns verkligen att det snart är sommar, endast 2 lektioner imorn, en vid 8 och sen en vid kvart över 1 eller ngt :) lite drygt att vänta men, kasnke slipper fysiken om vi ber?

senare när mamma kommer ska hon färga mig, eftersom vi fått färgen nu! dom hade ju stulit färg ur den andra förpackningen så de blev ju inget igår. men men, sen ska jag på träning, och sen kvällen! och om jag får bestämma sover jag inte ensam denna natt heller :):)

Nu tänkte jag faktiskt kolla på engelskan, tro de eller ej.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej. blev för ljust tycker jag med kanske bara lite ovant eller något, vi får se :P

2009-06-04 @ 17:00:48
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0