vi måste, vi ska, vi kan!

nu är allt med studenten över :) men det har vart jätte bra och kul! :) torsdagen var jag somsagt ner till karlstad och kolla när älsklingen sprang ut, ninni och mikael åkte hem tidigare, jag och mamma väntade in emil och sebb när dom åkt på flaket och tog dom med till hagfors, jag stannade med dom i gumma, sen kom daniel och vi drog till hagfors på revyn, vi mötte upp alexandra :) sen gick vi till tony, lettheter kom fram och vi gick skilda vägar allihop, nästan. jag och sebastian åkte hem tidigt och vidare till arne och myste med folket där.
Sen var det dags för david att springa ut, jag åkte hem och vi gjorde iordning det sista, sen till kyrkan och kolla på betygsutdelning, sen vidare mot skolan där alla sprang ut :) JAG VILL OCKSÅ!! sen åkte dom runt flera varv på hagfors innan dom kom tillbaka, fulla och glada! middag hemma hos oss med släkten, jag och broder drog direkt efter maten, jag till hanna där anna och amanda var! sen åkte vi till jonas, efter tio minuter vidare till Micke :) efter ytterligare tio minuter drog jag vidare till sebastians och robins studentfest :) där var det mycket trevligt, meningen att vi skulle dragit till parken men så långt kom vi inte. hem kom vi nästan inte heller, men i det sista så fick vi tag i chaufför :) tack!
jag har massa bilder från dagarna, men dom får ni någon annan dag :)

på måndag börjar det, usch jag vill inte! men jag säger inte nej till nästan trettontusen heller så :p jag får stå ut!

nu kom sebastian tillbaka också! så nu stänger vi :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0