tjugoniondejunitvåtusennio

fyfabian vad det är varmt ute! man ska egentligen inte klaga.. men lite varmt är det att när man måste vara på jobbet mellan 7-4..

helgen har vart bra, fredagen började på stranden, beachparty för marie, sara och saga :) lördagen solade och badade vi hela dagen (moi et finkan) kvällen åkte jag till gumma, söndagen var jag i gumma hela dagen, badade med sigge och njöt av solen!

nu känns de som jag precis kommit hem från jobbet, men om sisådär en tjugo minuter ska ja sätta mig på moppen och åka på träning.. så nu ska jag ta och byta om :)

Igår var det även 28 juni, vilket innebär ett år för mig och sebastian! grattis på oss! och han har även fått jobb i norge! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0