det är såhär man mår när man hemligheter har,

Måndag, sista måndagen i skolan! den innehöll MASSA vatten, treorna hade kul och spröt ner alla andra :p annars hade vi fysikprov -.- och jag & elin hade franska provet, så nu är de klart!  onsdag är vi hel lediga troligtvis :D:D gottt. sen på tosdag blir de revyn den första timmen sen får vi sluta, då åker jag ner till karlstad och kollar när min grabb springer ut :')

denna vecka har vart otroligt bra, jag har vart otroligt glader hela tiden, :) den har spenderats i gumma hela veckan, ända sen i måndags har jag sovit där :) det gillas. helgen spenderade jag också där, men jag besökte även meta en sväng på fredagen, sen igår lämnade jag sebb ett tag och hjälpte till att måla mormors hus, jag och kusin stod i en skylift och målade ;) nedåt knappen slutade fungera när finki var så här högt uppe :O

men håkan hittade en nödknapp så det gick att få ner den, så vi tog modet och åkte upp igen och målade ;)

jag var där i typ 5 timmar och var duktig, framsidan blev klar. så nu har vi bak och sidorna kvar. sen åkte vi hem och sebben kom till moi och vi kollade på film och somna, imorse började vi inte förens tio, så vi låg tills halv :)


nu ska jag ta en smörgås innan träningen drar igång om ett par timmar :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi ska nog ha idrott på onsdag sa Robin -.-

2009-06-08 @ 16:23:21
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0