5 juni

nu har vi böjat på sista helgen i ettan! fattar ni?! det är sommarlov på torsdag. det går inte in i mitt huvud! men ska bli oerhört gott :) 
Dagen har jag börjat i sängen, sovit sen typ 4 och vakna vid 7, jag vaknade vid 5 och var helt uppjagad och gick in på kollplatsen :S sen somnade jag om. vet inte vart jag menade mig att jag skulle ;)
men sen senare ska jag iaf upp till sebastian, som jag vart resten av hela veckan, eller jag ska till ninni så kommer han hem inatt när han känner för det. det är ju roligare att va där än att sitta här ensam :)

nu tänkte ja kika på filmen som börjar och sedan dra mig till skogen :)

i onsdags var det ett år sen, det känns som det var igår :'(:'(:'(
JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0