i taket lyser stjärnorna!


Igår umgicks jag med jossi, vi tog på oss inlinesen och drog till råda&tillbaka! alltså en mil på inlines! inte dåligt de ;) sen träning på det! :)

idag är de iaf träning igen :) annars ska jag tvinga med mor ut och köra lite, jag tycker det är aproligt att köra bil nu :) kanske för det går bättre och bättre för varje gång :) & min snygging kommer även hem idag :)
På lördag blir det familjemys med morbror, moster, mormor med familjer, och vi då! :)

det suger i bingotarmen nu när det inte är en vinst under 1000:- ikväll! men jag får hoppa den, jag klarar mig väl, för lönebeskedet från dom två första veckorna på tooling kom nerslinkande i postlådan idag! det gillas! pengar är lycka! speciellt när jag vet att ullared närmar sig ;)

I'm not taking the easy way out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0