EDA-LEE!

Jag orkar inte blogga nu förtiden som ni kanske märker :) jag jobbar varje dag, då jag inte jobbar tränar jag eller sover! ungefär så ser varje dag ut i mitt liv nu och en vecka framåt! sen blir det andra bullar!

Nu sitter jag ute på trappan, varmt vill jag lova! sen blir det träning i det skööna vädret, hej löken :)

Igår kom mannen, sen skickade jag iväg mami hemifrån så vi kunde ta hennes säng, det går inte att sova på övervåningen i detta väder! och absolut inte två st! så hon hade inget val utan packade så snällt och pös iväg, inatt kollade ja på klockan halv ett senast.. lit pigg när klockan ringde imorse, men jag var snäll och väckte inte mannen utan han fick sova kvar!

På jobbet blev det inte mycket gjort ;) ett 30-tal bilder, sen kom olivia och vi höll henne sällskap ist, mycket viktigare liksom ;)
imorn är de fredag = äta ute dag. kuul.

nej nu orkar jag inte detta mer! ha de bra!




Kommentarer
Postat av: meta

plus fika dag :D

2009-07-02 @ 18:43:53
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0