Beautiful nightmare

Igår drog jag till sandra runt 12 tiden, vi drog till hagfors, till jocke, köpte thaimat och åkte hemåt :) några timmar senare åkte vi in tillbaka till jocke, där var även Ricky P, vi följde med hem till ricky där de börja svämma in folk, massa folk i en liten(!) lägenhet, men jag var inte kvar så värst länge utan drog hem och packa och Kristian kom och hämtade mig :) drog ett vps och åkte till Martin, nykterheten tog sitt pick och pack och drog någon annan stans under kvällen! sen körde Kristian hem oss och hemma var det folk på terassen, ninni, mikael, rune och uno :) det var skoj!

Mammi kom och hämtad mig vid fyyra, jag körde hem och nu har jag gjort mig klar för familjemiddagen vi ska på till millis snart :)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0