be strong, hold on.

Nu har jag nyss kommi hem från sofi. jag, ida och sofi drog till hagfors, köpte matsäck inför tågresan imorn, och godis inför kvällen. Vi drog tillbaka till sofi och snacka en hel del, sen drog vi igång Twilight, hade inte sett den förr så de var väl på tiden kanske :)

denna vecka har vart otroligt bra, helt jätte kul :) haft fullt upp, onsdags var det somsagt kanot som stod på schemat, funny var de! efter de trodde jag på mig och att jag skulle kamma hem rövaren i skoga, men icke! var nära 1 enda fucking gång, på blad 11.. de va ju kul.. på torsdag drog jag med min pappi till karlstad, fick mig arbetsbyxor till verkstaden (y) hejdå sparkdräkten! sen ett par skor, jeansjacka ;) och lite småplock :) väl hemma kom min gubbe och höll mig sällskap ända in på denna dag innan jag drog till sofi :)

nu ska jag dra ett sista avsnitt av skärgårdsdoktorn, är inne på säsong 2 nu :) sen ska brother and jessy få min dator så dom kan kolla mina movies hela natten lång till jag kommer upp och det är avfärd till karlstad!

nighty :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa absolut :)

2009-08-03 @ 12:26:10
URL: http://idaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0