vi är lördagens änglar och söndagens knott!



ja, som ni kasnke ser så höll jag på med min design igår, haha. men jag gillade inte den jag hade förut så denna får väl duga tills vidare iallafall! idag vaknade jag av mig själv vid nio, kunde inte somna om utan jag gick upp och duscha och gjorde mig iordning så nu ska vi sätta igång med att städa ur julen i huset! sen ska jag upp och umgås med älskling!

endast 3 dagar kvar i mitt 16åriga liv, sen blir jag aldrig mer 16 i hela mitt liv igen, tråkigt men sant! men det har vart ett mycket bra år måste jag säga :) så jag sörjer väl inte för det! detta året kommer också bli topppen har jag en känsla av :)


jag bjuder på denna otroligt vackre bild från konfilägret på skagagården! roligaste lägret jag vart på! kex och saft?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0