Tisdagen

Nu har jag gjort matteprovet, och det kändes helt okej om jag får säga det själv!
Efter skolans slut följde jag med alexandra hem, vi gjorde mat åt oss och linnéa och nu sitter vi och nördar framför datorerna :) Sen ska jag hem och kolla ANDRA AVNENYN och sen sängen direkt! usch vad trött jag var imorse, kunde knappt ta mig ur sängen! somnade inte förens efter tolv igår, och det är otroligt mycket för mig under veckorna! men som tur är börjar vi inte förens elva imorn! så klockan står på 09:10! härligt :) imorn har vi idrott, svenska och samhäll! idrotten är kul, sen svenkan läser vi bara och sen samhällen hoppas jag på nutidstips :)


Kommentarer
Postat av: Meta

Blev de inga gåing kring sjön?=) imorgon blir de 12 rätt ;)

2009-01-20 @ 17:28:43
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0