Min frihet är bakom galler.



mitt nya schema =) och alla säger att teknik är hårt? tänk om mina vänner :) det är en perfekt linje ser ni väl? och denna termin har dom gjort franskan rosa/lila istället för svart :) lite gulligt sådär :)  men vi har ju kvar vår fredag, 8-4, men bättre lektioner denna gång =) och hör och hämpna, vi har fått håltimmar ;) men det  ser ut att vara en bra termin vi har framför oss :) inte i klass med top kasnke men nästan :)

nu är det 13 snart 30 på tvn, har sett den massa gånger förut så den får rulla på i bakgrunden medan jag lyssnar till lasse och blir påmind om sommaren! jag kollade på matsedeln nyss och såg att det är inte många veckor tills sportlovet, sen itne länge kvar tills påsklovet, och då är det inte länge kvar tills sommaren! :) och denna sommarn kommer jag att hålla till på metso/järnverket och slita arslet av mig, vad jag har hört. (läs; sitta och fika med kortspel) så vill jag även att pappa jobbar borta så huset är ensamt, inget illa ment mot pappa men jag älskar att få vara själv och bara gå runt och plocka och ha mig. det skulle inte alls vara fel att flytta till eget nu. bara få dra på musiken på högsta volymen, ligga och sjunga så högt och fult man vill, springa omkring naken, laga den mat man är sugen på just för tillfället, åh vad härligt det låter! i mina öron iallafall :) men sen kommer ju mörkret och tystheten fram på kvällen, då kasnke det inte är fullt så kul. men det finns ju internet och telefoner man kan kontakta folk på så man inte är så ensam längre. och massa överliggande vänner som man kan snacka massa skit med hela nätterna långa! ja, den dagen kommer! någondag! det lovar jag er! och då är ni alla välkomna till mig :)

måndag idag, jag blir knasig. skolan börjar på torsdag och datauppgiften ligger och tränger på i mitt bakhuvud, jag har iallafall skrapat ihop 7sidor nu, men inte klar ännu. får ta och göra resten på onsdag, som meta sa, jag jobbar bäst under press!

nu blev det ett ovanligt långt inlägg för att vara skrivet av mig, så nu avrundar jag här och sätter punkt,

Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag tkr verkligen om schemat nu ^^

2009-01-05 @ 23:31:20
URL: http://sandrakaarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0