Det finns inte svar till alla mina frågor,

ja, matte var det ja.. Jag började gå igenom från början, men sen tog det stopp, det blev bara massa kladd och målerier i boken, som alltid! men det tycker jag är finare än massa x och y och plus, minus och alla dessa tecken =) en fin teckning
gjord på mina skills livar ju upp det hela :)

Dagen idag var ganska snabb, teknik gjorde jag klart all mätning, som jag inte hade börjat med ens och alla andra hade, så nu är det klart :) sen skulle vi vart i verkstan, men anna är tyvärr sjuk så vi skulle cadda istället, men att lyssna på lasse stefanz och scotts tycker vi är mycket roligare och kolla runt på internet, men det tror jag inte per tycker ;) men han är söt ändå! så det blev ett halvt hus för mig idag, ett hus som jag gjorde helt på frihad :) sen var det fysik som vi mätte upp densitet på olika saker, gick på 40 minuter cirkus så då fick vi sluta, och sen väntade franskan som är så tråkig så jag svimmar :)

men nu är iallafall måndagen gjord, snart iallafall! och morgondagen blir nog inte så hård heller skulle jag tro, men dryg kan jag lova, måste plugga matte hela dagen, i stortsett.. men sen kommer onsdagen som jag inte hinner göra annat än skola och träning, slutar 4 och åker in på träning vid halv sju, och mellan där ska maten och läxorna göras, och packning. sen kommer torsdagen som bjuder på HOCKEY! och sen fredag igen! jag kan inte få nog av helgerna! och jag kollade upp hur långt det är till alla lov, och det är inte alls länge ju! och plus att vi går ut på praktik några veckor efter sportlovet, och när vi kommer tillbaka är det 4dagar innan påsklovet, sen är det 6 veckor eller något så är sommaren här!

Jag insåg nu att jag måste till apteket och ta ut nya p-piller, mina börjar närma sig slutet. så det får jag ta på torsdag när jag även är i stan och springer, och kanske även jag hinner till annes och köpa nytt puder, för jag tappade nämligen det rak i golvet så jag skulle vilja ha ett helt och fräscht ett nu :)

Jag tror jag vill mixtra lite med min blogg, är inte nöjd med min, den är så grå/vit och tråkig!! men det får vänta tills imorn! för nu måste jag verkligen återgå till matteboken, för jag antar att alla mina vänner sitter där hemma och pluggar förfullt nu medans jag sitter här och pladdrar om ingenting!

Kommentarer
Postat av: META

JOBBAR HÅRT! ;)

2009-01-26 @ 18:16:43
Postat av: sandra

jag försökte ett tag förut med matten men jag fattade inte så då la jag av ;)

2009-01-26 @ 20:42:12
URL: http://sandrakaarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0