Det finns bilder som aldrig suddas ut.

Igår var det hockey som stod på schemat, färjestad - luleå och det slutade 3-2 :) och när jag klev in igenom dörren möttes jag av en välkomst kram av färjestadsvargen! bra av mig :)
Nu har vi engelska, med carp, alice är tydligen sjuk än, så jag gör ingenting medans dessan och emma ligger och pluggar på förfullt, men jag har ju min redovisning om 2veckor så ingen brådska för mig inte :)
Senare underdagen blir det läsning, matte, en till engelska, fysik, och avslutar dagen i verkstaden med antingen fräsen eller fortsättning med våra hammare :)
och senare tar jag bussen upp mot skogen, eller som de kallar det Gustava, och spenderar natten där =) massa prat och mys :) trevligt värre! och imorgon drar vi ut i kylan och kollar på rallly :) sen ska jag hem och sen till meten där det bjuds på god mat och sedan fest, antingen i hagfors eller så slår vi på stort och åker till munkfors :) 


Nu sitter emma och lyssnar på något konstigt och hon klagar på min musik? men jag gillar bruden ändå, hon har vart sjuk så hon har dumpat mig i skolan i hela 2dagar, men nu är hon tillbaka så hon får väl lyssna på sitt ändå :)

nej, nu ska jag fortsätta att göra ingenting och vänta på tiden ska rulla :)

Jag älskar dig Sebastian!

Kommentarer
Postat av: Emms

SORRY ;)

2009-01-30 @ 09:03:48
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Emma

Vadå pluggar för fullt? KNÄPP ELLÖR? ;D

2009-01-30 @ 12:18:46
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0