underbara onsdag!

ja, det kan man säga! jag gillar våra onsdagar, och jag skulle älskat dom om vi tog bort vår håltimme! men har man kortlek och vänner går tiden fort! och sen är det träning! så onsdagar är bra! det är snart helg då också! och denna helgen innehåller fest! och självklart mys, som varje helg :)

Nu ska jag ta och packa ihop mina kläder och massa saker som jag ska ta med till pappa, sen kommer broder och hämtar mig så väntar en halvtimmas springning innan träningen och sen innebandy i en timma! :* Love it! jag är så glad att jag började igen! för det är det roligaste jag vart med om :)

nu ska jag packa ihop mina grejer för efter träningen drar jag till pappsen i några dagar! :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0