Två fel blir inte ett rätt.

Imorse när jag klev upp och åt frukost blev allt helt svart för ögonen, hel konstigt! och sen höll mitt huvud på att sprängas, så mamma tyckte inte jag skulle behöva masa mig iväg till skolan, så jag lyssnade på henne och gick och tvättade av mig sminket och la mig igen för att försöka sova, och det gick en timma iallafall :)  och nu har ännu mer tid på mig att inte träna på matten, för nu kommer jag gå och lägga i en tvättmaskin, sen kommer jag sätta på musiken och börja städa mitt rum, sen kommer jag laga mat, och sen kommer det nog en promenad upp på detta också! och efter det kommer telefonen gå varm tror jag :)

men nu tog top model slut så nu ska jag dra igång!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0