Sweet sixteen.

gick i nian med mina bästa flickor! min underbara katt var med mig halva året, jag åkte till egypten i februari och turkiet i september med mamma, jag umgicks med alla vänner, Jag var på min första begravning, slutspurten i skolan gick otroligt fort och var tillochmed kul in i det sista, vi åkte till sas och svt med simuleringen och fick testa flygplans rutchekanan som jag aldrig glömmer! avslutningsmiddagen med nian, sen blev det skolavslutning, parken och dagen efter åkte vi på den oförglömliga skolresan, hemresan från turkiet tror jag vi färdades 14 h innan vi anlände i karlstad C, jag träffade min första störtsa kärlek, umgicks med honom(så gott som) varje dag under sommaren, fick en extra familj som jag verkligen trivs tillsammans med, mitt första sommarjobb, lars winnerbäck i ransäter, ullared , massa fester, jag började övningsköra, jag var till dalhalla med älskling, jag och bror bodde i pappas hus hela sommaren jag höll huset i toppskick och lagade matlådor till min bror, jag fick en tv och tvbänk av min far så mitt rum där är bra! sommaren tog slut snabbare än vanligt och skolan började, jag valde teknik och det är jag glad över, träffade nya vänner, emma och jag kom tätare tillbaka till varandra! min gammelmormor och gammelfarmor gick bort, jag började tillbaka på innebandyn,te2 hade kickoff och bjöd på moonlight, vi åkte till karlstadsuniversitet och kolla in teknik och jag vill inte plugga efter skolan, jag slog nog mitt handlings konto med förbluffande summor mot andra tidigare år! julafton med familjen och älskling & tomtem kom med det jag ville ha, fest hos olivia sen folkan på juldagen (18år;), nyår med älskling, jullov med älskling, sen drog skolan igång och den sista dagen gjorde jag en halv hammare i en svarv!

ja, jag kan inte komma på mera nu vad jag har gjort under mitt 16åriga år, men ni har lite hum om vad jag hållt på med iallafall!
ett bra år, och nu när jag vaknar imorgon är 17 tycker jag vi gör det till ett kul och tokigt år med massa knasigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0