söndagen den 18 januari.

Idag har jag underhållt mig med datorn, min bästa vän, i stortsett halva dagen. Men sen åkte jag iaf hit till gumma :) Sevastian ligger och kollar på "ghost rider" eller något sådant dåligt så jag tod min dator i akt och tänkte informerare er alla läsare om det! annars har det väl inte hänt så mycket mer jag kan skriva, igår kollade jag på körslaget med pappa och sedan wallander, jag sov i pappas hårda säng för han måste ha min, hans är för mjuk(?!) säger han. så det var bara att acceptera det och lägga sig i hans säng, jag tror jag vaknade 4-5 ggr inatt, så inatt ska det bli skönt att sova i en skn säng tillsammans med älsklingen :)

imorn drar det nya schemat igång, härligt, det känns att sommaren är påväg då :) men ja missar dock caden imorn p.g.a tandis besök, så mina trogna vänner, ni kan väl informera per om det? :)

nej, snart drar United 93 igång på 3:an som vi ska ta och kolla på :) gör det ni också vet jag!

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emms

Det gör jag vettu ;)

2009-01-19 @ 00:00:10
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0