Sometimes all you need is a good memory,

Nu skickar Malin bilder till mig, från turkiet med klassen! och herregud vad jag vill tillbaka på den resan! så himla underbar! roligaste jag gjort tror jag! går inte beskriva resan med ord, jag vill bara tillbaka! tillbaka till alla jobbiga turkar, alla varma dagar, alla sena kvällar, gemenskapen, båtturen vill jag tillochmed tillbaka till! 

Så här får ni en glad och pigg bild av mig och Linn på hotellet när det var dags för middag med hela klassen, då vi var tvugna boka upp halva restaurangen för att få plats, där den jobbiga turken som var kär i sofi jobbade, där den snygge jobbade i fönstret ovanför! nej ta mig tillbaka! 


Kommentarer
Postat av: meta

vill också tillbaka :(

2009-01-20 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0