Solen i ögonen

Nu är det Lasse på svt1 som jag sitter klistrad framför :) vilken känsla alltså att vara så omtyckt, komma ut på scen och se tusentals människor som bara står och vrålar ens namn och sjunger med i alla låtar, kan alla rader utantill. fytusan vad skönt det måste kännas för honom, men då är han ju hur bra som helst också, han verkar gå rakt in i allas hjärtan (utom mammas)!

nyss var det top model, jag hade skaffat två favoriter som jag tyckte skulle bli vinnare, och vilka två är det inte som står sist och någon måste åka, jo, just mina favoriter, men en av dem är ju kvar iaf, får hoppas på henne! så nu vet ni det :)

jag har läst mycket idag, eller inte. ringde meta och pratade om ingenting, sen blev det tv hela tiden. Men boken finns ju kvar ikväll, och läxan kan jag ju göra imorn ;) eller aldrig..  två dagar kvar på det gamla schemat, sen drar ett nyare bättre igång fram tills sommaren! :) LYCKA!

nej nu måste jag kika mera på kungen :)

jag älskar dig sebastian, över allt annat <3

Kommentarer
Postat av: sara

typ handel eller media i karlstad, det är mer jag känner jag :)

jag trivs jättebra i klassen som jag har nu men omvårdnad är verkligen inte min grej

2009-01-14 @ 21:46:28
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0