Scotts!

Idag skulle jag vart med emma egentligen, men det blev inget av det, hon skulle stå i cafeterian och sen innebandy, och jag skulle åkt hem till mamma men dagen blev inte alls så, utan det blev en roadtrip till dalarna för att hämta mattis och kräxa (sofia), jag och älskling i en kombi med en hund lägst bak och dansband på högsta volym ;) dagens ungdom :) dom skulle komma och möta oss, och sen tyckte vi att vi såg dom, och ringde och dom hade sett oss också, så dom klev ur bilen och ställde sig vid kanten och väntade. vi vände och körde för att hämta dem, men efter 1mil eller något fanns dom inte, så vi fick vända igen och åka ytterligare 3mil innan vi fann varandra ;) men det är skönt att åka bil på kvällen och med det bästa sällskapet, så jag kan inte klaga alls :) det var mysigt, men nu har han dragit till karlstad den typen.. men det är ju inte så länge kvar till nästa helg om man tänker, för tre av dagarna går åt till träning, och det är kul så det går fort, sen är det en dag som jag ska ha som "mattedag" eftersom jag inte har öppnat matteboken hittills och vi har nationellt prov på onsdag! jag är bra.. och nu har boken åkt vidare till uddeholm! så jag kan inte ta den nu heller, och sen är det äntligen fredag och den ska jag spendera med min vän Emma! kul :D och på lördag blir det nog rally :)

kvällen har annars inte vart den bästa kanske, sen dess att älskling släppt av mig tills för ca30min har tårarna forsat ur mina ögon, och dom tog aldrig slut heller! då nu är jag nog uttorkad kan jag tro :) så jag tänkte ta ett bad och blöta upp mig lite! och som de flesta säkert tänker nu att det är något med sebastian så har ni helt fel, för vi har det verkligen superbra och han är det bästa jag har!

nu blev det långt här, så nu går jag och fyller badet!

och jag måste bara säga grattis till denise som blir lika stor som jag idag!  grattis vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0