Rally!

Igår åkte vi bil till gustava, bussen kom och vi övervägde om vi skulle vänta på sebb och emil och vi väntade på dem eftersom dom var i sunnemo, och det var den längsta vägen från sunnemo till hagfors kan jag tala om för er, hade gått dubbelt så snabbt med bussen :) men då fick vi allafall åka bil, och det är ju bättre än buss så =)
När vi väl kom hem var det 16 grader i huset! så vi satte igång en brasa, sen drog vi igång med bakning och sedan tacoslagning :) gott vare! sen kom olle och pelle hem så vi kolla tv och sen blev det datorn och sedan massa prat :) kom i säng runt halv ett och vaknade till vid 3 när tobbe ringer -.- sen vid 5 när putte skulle ut, och sen vid halv sju när pelle kommer in ;) sen ringde klockan kvart i sju och det var bara att masa sig upp, vad gör man inte för rally liksom? ja, så vi åkte till pappa och åt och kolla tv typ, sen när vi väl skulle åka fanns det ingen bil till oss, davids laddar ju tydligen inte, och pappa hade rean åkt iväg! så det var bara att börja traska inåt, men i dalen kom mammsen och plockade upp oss iaf, så vi åkte till sprinten och missade pelle med 2 bilar, men vi kollade på några till sen gick vi till servicen istället om umgicks med folket där :) svinkallt var det också så dennis startade bilen och vi satt där och samtalade ;) sen blev det dags för en annan sträcka och dennis och olle körde hem oss, och sen kom mamma i detsamma och sa att hon ville till vargåsen, och vi är inte dom som säger nej till det heller, så vi klädde oss och for! inte mycket att se, 1bil var duktig och körde och flög lite, resten lyfte knappt. men vi fick gratis grejer (kub med massa färger leksak, penna, sittunderlägg, godis, karta, reflex, )
sen åkte vi hem och jag hoppade in i duschen sen for vi direkt till hagfors, och jag gick ute i kylan en timma :( men puss på er mina vänner! jag älskar er! tack för att ni finns där!

Nu sitter jag hos meta och alexandra lockar hennes hår, och nu ska jag göra mig iordning för snart blire FEST! ha en bra natt, för det ska jag ha!

fuck you!

Kommentarer
Postat av: meta

<3

2009-02-01 @ 11:02:06
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0