Pengar!

Ja, det har jag gott om nu mina vänner! Igår åkte jag till pappa och var social i nåra timmar tills sebastian kom och hämtade mig, så jag spenderade min natt i gumma, han och mikael åkte till hällefors halv sju imorse på rally medans jag fortsatte att sova, så jag vaknade upp utan honom i hans hus, men det kändes inge konstigt alls, jag är som hemma där uppe :-) iaf, så jag umgicks med Ninni och åkte med hem när hon började vid ett, och när jag kom hem var farmor där och städade vårt hus och klagade på hur dyngit det var :p sen kom lena och kalle och jag fick sammanlagt 2500 idag, och har massa pengar kvar sen jul också, även fast jag vart i karlstad 2ggr och kommit hem med massa kläder! Dessa pengarna ska jag spara på har jag tänkt :-) nu ska jag, far och min bror dra till filipstad och handla! Så får vi se vad kvällen bjuder på :-) PUSS:-*

Kommentarer
Postat av: Emma

aah, skräll Anna vi lyckas alltid :D planera så vi inte hamnar på samma ställe :P

2009-01-18 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0