ONSDAG

Ja, nu är denna skoldag över också :) Dagen började med nationellt prov, och det var inte så himla svårt tyckte jag, så G hoppas jag att jag orkade skrapa ihop till iallafall, sen hade vi håltimme tills idrotten skulle börja, och vi övertalade robin så det blev innebandy istället för stationsträning :) sen blev det mat och sedan svenska, och efter det ytteligare en håltimma på 1,20h och sist samhäll :) när jag kom hem låg mitt avi på bordet och väntade på mig, så innan träningen blir det en sväng förbi ica och hämta ut det ;)

tusan att jag inte är född ett år tidigare alltså, vad lätt allt hade vart med skjuts då, körkort och allt! och inga 18års gränser skulle stoppa mig! men nu är det ju så tråkigt att jag inte är det, så jag får väl vänta ytterligare ett år till innan jag blir vuxen och fri!

Nu ska jag ringa min älskling, det är vår 7månaders dag idag också :)

Kommentarer
Postat av: Emms

Grattis då :)

2009-01-28 @ 18:07:24
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0