Meta =)


Nu har jag precis kommit hem efter en otroligt givande dag, eller inte. Hade fysik i 35minuter där henrik pratade! det var min skoldag det, okej, jag missade ju caden på 3h för tandisbesök ;) och jag fick en extra natt med min kärlek också :) underbart :)

när jag kom till skolan fick jag reda på av meta att vi har matteprov imorn (y) tur att jag har tränat på det och kan allt känner jag! men det skiter jag i, detta kapitlet var ändå inte så himla svårt så jag tränar väl tills klockan blir träning så får det gå som det går!

nu ringde meta, när vi lagt på så ska jag stänga tvn och dra på musiken och råplugga matte ;)

Kommentarer
Postat av: meta

tur att du har mig ;)

2009-01-19 @ 15:21:10
Postat av: Emms

Detsamma! <3

2009-01-19 @ 16:15:30
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0