MATEMATIK


sista A-kurs provet! nu avslutar vi denna kurs med ett MVG alla vänner! ehe.. skulle ju vart kul, men jag har slagit upp boken, sen inget mer med det :) men det är ju så svårt att träna på matte, och så himla tråkigt också! men jag får ta och läsa igenom kapitlet och genomgången så ska vi se till att anna klarar detta galant!
denna dag tror jag har vart den längsta på läänge! har hunnit gjort så mycket känns det som och klockan är bara 7! och det känns inte ens som det är måndag, knepigt! men det är väl en ovanlig måndag, nytt schema, sov hos älskling , och var i skolan en halvtimma, inte alltid man har en sådan perfekt måndag inte! och om en halvtimma drar jag till city och kör 1 timmas styrka och 1 timmas innebandy! en bra avslutning på dagen!

imorn väntar en skön prommenad runt sjön med alexandra, sen ska jag till min fader och där stannar jag nog resten av veckan skulle jag tro :)




min bästa vän, i ut och skur! <3

Kommentarer
Postat av: sofi

haha! mycket vackert ;)

2009-01-22 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0