Love is in the air.

onsdag drog vi ner till karlstad och shoppade! kom hem med 9st tröjor och ett par jeans! inte helt fel :)
torsdag började vi skolan igen, dagen gick snabbt och efteråt var jag med alexandra!
idag är det fredag, dagen gick fort idag! tog en rast på 30min och fick sluta runt 20min tidigare :) i väntan på bussen hade jag tur, för då kom älskling och åkte förbi så han stannna och plockade upp mig :)

vad ska man önska sig när man fyller år? jag har ingenaning om vad jag vill ha -.- pengar är ju inte så kul direkt, men det är ju bra och nödvändigt iaf!


Kommentarer
Postat av: josse

haha, bra då är jag inte ensam om det :)

2009-01-09 @ 21:33:04
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0