Helg igen :*

Dagen idag hade vi 3½ lektioner istället för 6 =) så flyttade vi fram caden så vi fick sluta 2½ timma tidigare :) den bästa fredagen än så länge :)
när jag kom hem bästämde jag mig för att gå ut och gå, men när jag väl kom ut var det så kallt så jag bestämmde mig för att ta en springtur istället :) och det gjorde jag också, runt malta utan att stanna en endaste gång! bra gjort tycker jag :) det är så skönt när man kommer hem igen! så nu ska jag ta och kolla på "pineapple express" folk har sagt den ska vara bra så vi får väl se :) kvällen är ett frågetecken än så länge!

ha en bra helg!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emms

Ska vi dra en film eller nåt? ;)

2009-01-23 @ 22:34:31
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0