Heaven for the weather!

slutade elva idag! endast en lektion också, då var vi i verkstan och svarvade! och det var otroligt kul må jag säga! så nu är hammaren halvklar :) egentligen slutar jag halv tre, men jag orkade inte sitta och vänta 2½timma för att franskan skulle börja så jag åkte hem istället :) mycket bättre.

Dagen idag ska jag nog inte göra någonting, ingen träning, blir ju aldrig frisk då. så jag väntar tills jag är riktigt frisk!
jag får underhålla mig med tvn som jag aldrig annars gör liksom :)

alla mina känslor har ju förtusan försvunnit, jag hade absolut ingen julkänsla, ingen känsla om att det var nyår, och nu har jag inte födelsedagskänsla! annars brukar det vara så otroligt spännande och pirrigt, men inte alls detta året! alla mina känslor har väl satts sig på sebastian istället ;) för för honom har jag massor känslor för, om ni inte visste det redan så vet ni ju det nu menar jag.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0