Hallå där gamle indian!

Nu har mer än halva dagen gått och jag har knappt öppnat matteboken, men jag tänkte ta tag i den nu innan jag ska se andra avenyn, Idag har jag iallafall hunnit plocka i rummet, tvättat en massa, sen laddat hem filmer som jag kollat på två av :) och först idag skulle jag ha bakat, men sen inser jag att vi inte hade ägg hemma, och sen skulle jag göra någon avancerad maträtt hade jag tänkt, och då skulle man ha mjölk i, och det hade vi ju inte heller, men jag gjorde ris och kassler hopsläng som inte alls blev  god, så det kastade jag och tog fram en färdigblandad våffelsmet och gjorde våfflor istället! och dom var goda!
senare fick jag goda nyheter, hockey på torsdag med bilfärd dit&hem ;* kul ska det bli :)

Nu måste jag fortsätta att lyssna på dansband och plugga! eller ringa ;) eller både och!

It's over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0