forever love.

nu har jag nyss kommit hem, emil och sebastian skulle ner till karlstad,  dom börjar en dag tidiagre än vad vi i hagfors gör ;) så dom körde hem mig så här ligger jag, utan att skriva på min datauppsats! men det tar jag imorn :) för ikväll tror jag jag ska umgås med emma :) 
är det någon som vet om vi har det gamla schemat dom två sista dagarna eller om vi drar igång med vårt nya direkt? :)
kan inte förstå att skolan börjar igen, har fått sovit ut varje dag i nästintill tre veckor och nu ska man ställa klockan på halv sju igen och masa sig upp för att sedan gå ut och ställa sig i iskallt väder och vänta på den satansbussen som aldrig vill plocka med oss. men det ska bli skönt ändå på ett vis, för sommaren närmar sig ju! =) men jag är sjuk än, och det suger! får inte vara med och träna, kan inte umgås med folk, eller jo. om dom vill bli smittade?, och ligga och hosta sönder halsen! ajaj..

ta mig till turkiet en vecka och skäm bort mig! tack!

Kommentarer
Postat av: Emms

Vi har det gamla i två veckor :) Jag har inge pengar på mobilen.. :( <3

2009-01-07 @ 12:24:09
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0