en helt vanlig onsdag.

Jag fick allt jag önskade mig igår, pengar, cykel och wii konsoll och lite småsaker :) ska bli firad av farmor, faster och pappa på lördag så då blir det nog mer pengar skulle jag tippa på :) inte helt fel!

idag var det skola, håltimme på 2h, annars var det idrott, engelska och samhäll(debatt) som stod på schemat,
 robin tyckte inte jag skulle träna ikväll, för jag är inte fullt frisker och de var inte bra för kroppen att anstänga sig så mycket direkt, men imorn mina vänner är jag tillbaka på planen! efterlängtat må jag säga!

idag blir det en dag hemma med min bok "flyga drake" och franska boken, men känner jag mig rätt kommer jag sitta här rätt stor del av tiden och sen inte läsa någonting..
och imorn ska jag leka med josse! KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0