Att dö är något att leva för.

Nu har jag precis kollat klart på Körslaget! och magnus åkte, tråkigt tyckte jag, för han hade den snyggaste körmedlemmen som man inte kommer få se något mera av nu.. men nu är det bara att hoppas på att snyggerik vinner!

Förut tog jag en springtur ner till mormor, sen åt jag apelsin och vi kollade topmodel och rätt vad det var såg man inte ett piss ute, kålsvart och det verkligen vräkte ner snö, så mormor insisterade och skjutsade hem mig :) när jag var hemma var det dags med maten, jag gjorde hamburgare och pommes. Och jag frågade pappa "när vet jag att hamburgarna är klara? "  - ja, du får väl kolla på ett matlagningsprogram eller skicka till 118100, dom vet ju allt :) men jag fixade det ändå, dom blev perfekta utan någon annan än min hjälp:)
Sen beställde jag 3par klackisar från skopunkten också :) så dom kommer förhoppnignsvis någon dag under veckan :)

om en halvtimma börjar wallander mörkret på 4+ och ja, det lät mörkt ;)


Jag glömmer aldrig ett ansikte, men i ditt fall kan jag göra ett undantag!



Kommentarer
Postat av: meta

tsss ;)

2009-01-24 @ 22:14:36
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0