andra januari 2009

den stora dagen närmar sig med stormsteg! endast 11 dagar kvar nu :)

det nya året började helt perfekt, tillsammans med älskling såklart. men mindre perfekt för bror som dom hade stulit bilen för -.- men idag blev den återfunnen av polisen så nu är den hemma igen :)

nyår var helt lyckat! kunde inte bli bättre! började med middag hemma med mikael och ninni, sen bar det av till brasan, sen vidare hem till wanja och där spenderade vi kvällen med raketer och sådant :)
nu har jag dragit på mig förkylning också, älskling som har smittat mig -.- men det hör väl vintern till antar jag?  så nu när jag är sjuk får jag inte träffa pappsen heller. jag får ligga här och dryga för mig själv :) men min snygging var hit förut iaf så kommer han imorn igen, får se om dagen blir som planerat eller ej :)

skolan snart igen, och jag har knappt börjat med datauppgiften, bra anna, bra! men jag får ta det imorn innan älskling kommer. jag kan inte förstå att vi redan gått ett halvår i skolan sen vi slutade nian, det har gått så fort tycker jag! och jag hoppas det sista halvåret går ännu fortare så vi får sommar och kan hitta på massa knasigheter :)

jag känner att 2009 kan blli ett otroligt bra år :) och det ska vi se till att det blir också!
PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är verkligen kul att va sjuk! och 2009 kommer bli ett kanonår känner jag med :D

2009-01-03 @ 20:47:03
URL: http:// doyoouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0