a lot like love

började nyss på fyran som jag ska kika på :)

kom hem för en timma sen från sebastian, åkte dit runt 3 igår och sen dess har vi bara legat och myst, typ =)
det är redan söndag idag, jag hatar söndagar! usch på dom.. och jag tycer det är söndag jämt nu för tiden också,  tiden flyger iväg och om ynka 2 dagar är jag en stoor flicka :)
måndag imorgon, vilket innebär skola/svarven(y) och sen antar jag det blir träning! jag är så gott som frisk nu! hur skönt som helst efter två veckors förkylning! sen tisdag vilket innebär birthday party in my house! eller milla och olle kommer och käkar middag ;) annars tar jag veckan som den kommer, och till helgen, emma rönnbacke, jag hoppas du är ledig någon dag då :)

nej, nu ska jag borsta håret, tänderna och sätta på mig min ring ;)

 

Kommentarer
Postat av: Emms

Anna Penttinen det är jag nog! :)

2009-01-11 @ 23:42:11
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0