22 Januari 2009

Idag slutade jag vid tolv, carin har vart sjuk hela veckan så vi har inte haft franska på hela veckan ;) men jag söjer inte! när jag kom hem kollade jag på tv ett tag sen blev jag uttråkad så jag tog en promenad runt malta :) och herregud vad halt det är ute alltså! min rumpa var hur nära som helst att få sig en smäll ett flertal gånger där, men jag klarade mig! men sen när vi ska ut och springa vet du tusan hur det går, får väl hoppas det är mindra snö/is i hagfors än vad det är i geijers, det brukar det ju vara så. 

haha, jag tog en sväng förbi mormor när jag ändå var förbi, och där var även lennart och raju (radio) där, och han skulle ju lära mig massa kortspel och massa trix med kortleken! och det var inte det lättaste kan jag lova! en malaysian som inte kan svenska riktigt ordentligt! :)

imorn är det fredag! äntligen! det har gått sakta men ändå så fort! ska bli skönt med helg nu, den kommer väldigt lägligt! för jag är så trött som aldrig förr, jag låg i soffan hos mormor och precis när john blund skulle strö sitt pulver i mina ögon ringer telefonen, ovanligt! 4 gånger har det hänt nu att sebastian lyckats ringt precis då jag ska sova, då det är som skönast! menmen, det är väl trevligare att prata med honom än att sova också, så jag ska väl inte klaga, men han lyckas pricka in det så precis :p och imorn kommer han hem :))))

nej, nu ska jag försöka leta rätt på min fader som försvunnit bara sådär.

Kommentarer
Postat av: Helén

själv så slutade man fem över nio ;) hihi.

2009-01-22 @ 17:11:53
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni ska inte springa Anna :)

2009-01-22 @ 18:46:00
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Emms

Tack detsamma Anna! :) <3

2009-01-22 @ 19:51:22
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0