yamahaaaa

Igår började dagen med att jag åkte till ekshärad, till alexandra. vi drog ut och åkte skoter, ute på sjön och även skogsturer! HÄRLIGT och fytusan vad kul det var! länge sen det jag hade sån energi och aldrig ville sluta upp, nej detta gör vi om snart igen :)


såhär grym var jag,


och alexandra såhär..


runt halv sex kom skjutsen hem och sen åkte jag till gumma, älskar't :) idag vaknade jag vid nio, sebastian vid halv tio av att plogaren var där med traktorn och hans bil stod ivägen, så plogaren gjorde en vall mitt i vägen och åkte iväg sen ;) haha, såg lite för roligt ut må jag säga :) aja, sen fick han köra hem mig vid elva för vi skulle ner och fira farmor på pensiondagen :)
så vi åkte till café august och åt mat :) sen åkte vi till bargvik och jag fick iaf en tröja och en kjol :)

Imorn ska jag leka med DENISE! himla kul ska det bi! får se om kusin blir med och vi åker pulka ;) skulle inte vara helt fel inte!

 / ANNNA

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Verkligen, måste göras om väldigt snart :)

2009-02-22 @ 19:56:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0