what would life be without you

Nu ska jag alldeles strax åka in och handla åt mammsen, sen ska jag även handla åt mig själv inför morgondagen! vi ska till boda borg för er som missat det! ;)
Igår blev det mys med Denise, Erik och Erik :) pulka, fika, milano och sen hem till denise och kollade på filmer från turkiet! och herregud vad jag vill tilbaka! så vi åker ner igen tycker jag?! braaaaa.
ja, och på torsdag blir det hockey med bäste sofi! :) och sen på fredagen kommer min kärlek hem! äntligen! han jobbar nämligen hela denna vecka.. och han ska även jobba på påsklovet! :( men som tur är det så finns det telefoner! tacka gud för dom säger jag :)
Nu ska jag ta och skynda på min broder så jag kommer iväg någongång! 
Ha det bra ;*






ce que serait la vie sans toi? JE T'AIME <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0