lördag, söndag, måndag

ja, nu har jag inte vart vid datorn på 5dagar kasnke ? för jag har haft fullt upp med massa annat kul :) så tycker jag att varje helg ska se ut :) ja, lördagen var det ju som sagt fest :) jag hade kul! tack alla för det! kvällen var hade sina minnesförluster här och var men annars var det kul, jag åkte hem till sebb för dom skulle hem, och inte för att jag var förfull!! hagfors.. mådde som jag gjorde men somnade ändå tillslut, söndagen vaknade jag i gumma, och där stannade jag hela dagen i sängen :) mysigt, sen stannade jag även under natten också. så dessa nätterna under helgen har jag inte sovit direkt mycke, och huvudet har vart långt borta. jag har inte vart hemma sen i torsdags :p men nu har jag äntligen kommit hem =) och ikväll blir det andra avenyn sen sängen!
innebandy x2 imorgon :) kul!

nu ska jag läsa alla bloggar som jag har, 100+ stod det :) så jag har att göra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0