sistafredageninnandetefterlängtadelovet!

Igår skulle jag träna på samhällen hela dagen, jag kollade lite tills halv åtta, då började ju "halv åtta hos mig" som jag inte kunde missa, finalen var det ju så. Sen började "sveriges värsta bilförare"´och i det samma kom sebastian,  så då kunde jag ju liksom inte träna mer, hade ju så fullt upp med tvn och allt så jag sket i det, och det ånrara jag idag kan jag lova. usch vad dåligt det gick! men det är ju mysigare att mysa än att träna på prov. inte sant?
men iaf så skulle min loverboy åka till karlstad imorse, så 5 ringde klockan! okej, vi låg och bara mös tills klockan var 6, så drog han, tråkigt nog, så jag somna om en halvtimma ungefär sen blev det skola. och nu har vi engelska, men vi jobbar inget, aldrig kan man säga också för den delen, seriöst, varför har vi engelska? vi gör aldrig något typ. uppgifterna vi får tar cirkus 5 min att göra om man anstränger sig. men men =) sen blir det fysik och jag får reda på mitt fysik prov :S villll inteee. och så avslutar vi dagen med CAD, (n) men det måste göras så :)
senare under dagen väntar, ja, vi får se hur det blir :) men inmorgon kasnke det blir SKOTER åkning! fy sjutton vad kul säger jag bara , jag, emms och alexandra ute och åka! :*

nej nu ska jag ta och runda av och försöka börja med micron iaf :)

MORGONDAGEN BJUDER PÅ LOOOV I EN HEL VECKA!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Emms

Skoter tycker jag att vi kör på !! ;)

2009-02-20 @ 14:31:57
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det ordnar sig äl alltid ;)

2009-02-20 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0