Shine your light!

Idag vaknade jag vid 8! orkade inte somna om så jag drog på "ladder 49" älskar verkligen den filmen, och jag gråter alltid lika mycket i slutet, fast jag vet vad som händer! Fast denna gången grät jag ännu mera för det var ett tag sen jag såg den nu! kudden var alldeles blöt efteråt, och nu laddar jag hem "schindlers list" som jag tänkte kolla på sen :)

Nu ska jag ta mig en prommenad i det härliga vädret! och sen får vi se vad dagen bjuder på, ingenting som behövs skjuts till iaf, för någn bil har vi då inte (y) nu ska jag skynda mig så inte solen går ner =)


Här får ni pappas mästerverk av en persila och en blomma, han tyckte blomman såg så kal ut så den behövs hans persilja som blad :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så du skulle inte med ut, fattade på Josse att det av du :P

2009-02-28 @ 21:10:08
URL: http://doyoouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0