ONSDAG

ja, den drygaste och slappaste dagen i skolan på hela veckan! fick sluta tidigare idag, gott :) men lite mindre gott är det ju att vi har fysik prov imorgon och samhällsprov på fredag! som tur är skulle inte fysiken vara så svår, men det vet man ju aldrig med Henrik.. men det är bara att ligga i och plugga på det! 

Nu är min bror och fader iväg och kollar på bil som jag hoppas dom kommer hem med sen så jag får en paus i plugget och får ta en tur i, en mörkgrön volvo 940 turbo ;) göttt.

nu är det bara torsdagen och sen fredag kvar , sen är det LOV! och jag känner att dagarna kommer gå snabbt dit! sen är det snart BODA BORG! himlar vad kul det kommer bli mina vänner :) jag vet inte riktigt vilka som ska med, men tror det blir jag, alexandra, sandra, sara, meta, simon, annaE, marie, nyland? men det märks väl på onsdag annars :)

Nu vill jag få bort det kalla hemska vädret och ha SOMMAR! sluta skolan och vara ledig och göra det man vill varje dag, slippa alla kläder och grilla massor! och massa fest hela nätterna långa, och en underbar sebastian såklrt :*  GE MIG!





en kock, flera kukar!

Kommentarer
Postat av: Emma

aah Anna jag är sjuk igen:(

2009-02-19 @ 11:31:31
URL: http://doyoouknow.blogg.se/
Postat av: Marie

ni kommer få stryk i bodis :D ehe

2009-02-19 @ 18:23:15
URL: http://maariejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0