Om natten kommer du tillbaks,

skolan idag, igen.. men snart är det helg! ledigt på fredag :) så både fredag och lördag bjuder på fest, får se hur det blir :)
snart blir det träning med springning innan! gott, om man tar svängen runt hagfors och inte till colo ;) och imorn åker jag till pappa igen. dryygt. eftersom jag bor hos mamma jämt annars så har jag ju alla mina grejer här , så jag måste ha med med 3 stora väskor för typ två dagar, sen är det dags att åka hem och sen efter två dagar åker jag dit igen, menmen, orkar inte vara där hela veckorna heller så det får väl gå an antar jag. det är ju jämt nu efter operationen vi ska hålla kolla på honom och hjälpa honom med stuffs han inte kan göra själv :)

nej, nu ska jag läsa min bok som jag aldrig kommer läsa ur känns det som :)

och jag lovar er, någon dag kommer det en bild på min fina bil upp här! volvo 145 is the shit liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0