I don't wanna hear those words tonight!

nu känner jag att det är dags att lägga ihop böckerna, jag orkar inte plugga mera! jag sover med dem under kudden inatt så ska ni se att jag fixar detta sen. i vilken sekund som helst anländer min bror hem med sin nya bil! så då ska vi ut och ta en tur, sen blir det duschen och rakt i sängs!

jag kom även på att jag har ca 15sidor i matten att göra också! jag kommer verkligen inte att få MVG i matte B känner jag, usch vad svårt det är just nu, allt är verkligen nytt! men det känns bra att ha MVG i matte A iaf, så jag har något mvg =)
sen är  det ju samhällen på fredag, stenhårt plugg imorn, eller nöö, kommer jag verkligen inte att göra! och sen är det ju svenska frågorna jag inte är klar med än och engelskan jag ska berätta om hur en micro fungerar! men det tar ju inte så länge som tur är :)

min mobil ringer inte när jag ställer den att den ska ringa! jag har återkommande alarm på varje dag kl 21:00, men tror ni den ringer då? nej! om jag har tur kan den ringa kasnke 2-3 ggr per vecka. bra är den! men när jag ställer in den dag för dag så ringer den :S det är lite jobbigt, man kan aldrig riktigt lita på den alltså, så det är min mobilsfel när jag kommer försent! inte mitt!

men nu hörde jag en bil :)
POUSS & godnatt ;*



Kommentarer
Postat av: sofi

hahahaha!

2009-02-21 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0