i can see it in your eyes.

ännu en dag närmare lovet! hade två lektioner idag, den ena var fysikprov som dock gick åt skogen!! och sen matte, egentligen var det franska också, men vi sket i den och kollade på när pojkarna hade skolsm i innebandy istället! det är mycket mer underhållande än vad det är att sitta på en franska lektion och leka ikea inredare!
nu har jag precis kommit ur duschen, blodigare än någonsin! okej, det lät dumt, men det var så att jag rakade benen, och jag skar upp mig på 3ställen på samma ben! så en tredjedel av det benet är väl täckt av blod nu! djupa sår blev de också som ett plus i kanten! så jag ska vänta tills dom har läkt ihop lite och gå och tvätta av benet igen! man ska inte raka benen när det inte behövs och när man är lite halvt stressad och har tankarna på något helt annat!

nu blir det samhällsplugg HELA dagen, hade jag tänkt iaf.. får väl se hur det går, nej nu måste jag börja! så får vi se hur dagen slutar sen :) hoppppas!

här får ni en bild från dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0