Friluftsdagen, 10 feb.


Jag måste börja med att visa er denna sked som henrik gjorde genom att använda en yxa och en kniv, och en trädbit! han gjorde även ..

Denna stekspade! hur duktig som helst alltså! Den användes flitigt

till alla baconpannkakor som stektes ute i skogen ;)

Jocke var duktig och hämtade ved så brasan inte slocknade, !

Alexandra var på hugget ;) medans

mathias bara var knäpp!

Och såhär mysigt hade vi det :) det är något jag verkligen kan tänkas göra om nästa år, dagen gick hur sanbbt som helst, och inte var det kallt heller vid brasan! och inte nog med det, kusinvitamin, robin och några till som var ute på isen såg ett par vargar traska förbi! spåren var kvar och allt :O himla tråkigt att jag missa dom! jag vill verkligen se björn, varg eller lodjur ute i det vilda någongång! men det kommer väl någongång får jag hoppas :)


nu är det verkligen dags för att läsa på i mina böcker! men jag tycker det är roligare att skicka gulliga sms och planera sommaren! för denna kommer bli bra, om inte bäst också!
åter till arbetet :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0