Fredagen den 13.

Idag är det fredag den 13:e, skämmade ;)
Jag ville bara upply
sa er om att jag har träffat Bengt, som hade "hej och välkommen till hajk" i karlstad var han, liit coolt! Vi passade även på att kolla bio därnere, valkyria blev det :) inte den bästa men det gick ändå!  Friluftsdag har vi även hunnit med, pimpling vid vermlandgården, henrik hade glömt sked + stekspade hemma, men det fixade han lätt med en kniv, yxa och ett träd! vilken man alltså! hel impad blev jag av hans insatts! Fiskelyckan tror jag dock inte var någon stor hit för någon, emn jag gråter inte, för vi hade det kul ändå med sällskapet och brasan! och dom kunde iaf köra ner sig med bilen så jag&alex fick hjälpa med våra krafter :) Och att bro på det så har vi förlorat en bil, säger inte hur och inte vem, men det var inte mamma eller pappa, och en lyftstolpe står snett borta vid kvarnen! allt var en olycka, men ingen blev skadad som tur var :)




<3

Kommentarer
Postat av: Emms

Haha söt ;) <3

2009-02-13 @ 17:45:41
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0