Dagen igår.

Igår var det sista skoldagen inför helgen :) 3 lektioner! sen bar det hem  till pappsen, tvn var min vän fram tills att sveriges värsta bilförare var slut, då tog jag mig en sväng bort till emms!  Väl där började vi kolla på "dolt under ytan" efter massa prat, godissuget togöver så 3minuter i 11 åkte vi mot nöjes! och vi hann :D 23:00 steg vi in och börja plocka godis! sen for vi hem och filmen började suga och vi blev trötta, jag gick hem i mörkret och rätt vad det är springer det två råddjur över vägen mitt framför näsan på mig! och den ena stannar och kollar på mig så jag måste klappa i händerna för han ska springa, trots att jag hade musik på på högsta volymen, och emma skrämde upp mig med varg innan så promenaden var alltifrån rolig :) men hem kom jag iaf :) kul kväll, fler ggr tack :)

ikväll vet jag inte hur det blir, bergsäng eller hemma? jag låter tiden avgöra det åt mig :) men imorgon är det iallafall byn som står på schemat !

nu väntar duschen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha knäpping ;) Bergsäng blir det!

2009-02-06 @ 14:55:04
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0