äntligen hemma!

ja, det kan man säga efter en hel dag på vift! men kul har det vart så ojoj! dagen började halv 6 :o bussen anlände i karlskoga halv tio, ingen visste vart vi skulle av eller något, vi höll utkik efter huset och rätt vad det var kommer det, ALLA sträcker upp handen och trycker samtidigt ;) då började leket! vi lekte ändå fram tills tio över fyra :) och mitt lag vann då ;) hela 9 stämlpar, bra av oss :) och nu har jag skrapat ihop 5-6 blåmärken på varje ben :) inte så konstigt kasnke efter allt kryp och allt vi gjort denna dagen! så detta mina vänner gör vi om någon gång !!

nu orkar jag inte skriva mer om dagen, men den har vart så otroligt kul och rolig :) perfekt helt enkelt :)

sofi kommer och joinar mig snart :) kuuul :) och imorn drar jag med henne på hockey!

Kommentarer
Postat av: marie

ja de va riktigt skoj:) hihi

2009-02-26 @ 10:45:41
URL: http://maariejohansson.blogg.se/
Postat av: Helén

det va en stor del att ni vann för jag hejade på er :) hihi ^^

2009-02-26 @ 13:24:31
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0